Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  حمل اثاثيه منزل در اصفهان قيمت حمل اثاثيه منزل در اصفهان حمل اثاثيه منزل در اصفهان قيمت حمل اثاثيه منزل در اصفهان

sadraabar

حمل اثاثيه منزل در اصفهان قيمت حمل اثاثيه منزل در اصفهان

 

حمل اثاثيه منزل در اصفهان

قيمت حمل اثاثيه منزل در اصفهان

ارائه دهندگان استاندارد حمل اثاثيه منزل در اصفهان ابتدايي ترين شكل ارائه دهنده 3PL هستند. آنها اساسي ترين وظايف لجستيك مانند چيدن و بسته بندي، انبارداري و توزيع را انجام مي دهند.توسعه دهندگان خدمات خدمات ارزش افزوده پيشرفته اي مانند رديابي و رديابي، اتصال متقابل، بسته بندي خاص و ارائه يك سيستم امنيتي منحصر به فرد را به مشتريان خود ارائه مي دهند.آداپتورهاي مشتري خدمات را به درخواست مشتري ارائه مي دهند و كنترل كامل فعاليت هاي لجستيكي شركت را در دست دارند. ارائه دهندگان 3PL خدمات لجستيك را بهبود مي بخشند، اما سرويس جديدي ايجاد نمي كنند. پايگاه مشتري براي اين نوع ارائه دهنده 3PL معمولاً بسيار كوچك است.توسعه دهندگان مشتري بالاترين سطح ارائه دهنده 3PL هستند كه خود را با مشتريان ادغام مي كنند و كل عملكرد لجستيك را به عهده مي گيرند. اين ارائه دهندگان مشتريان كمي خواهند داشت، اما وظايف گسترده و دقيقي را براي آنها انجام مي دهند.ارائه دهندگان لجستيك شخص ثالث را مي توان به 3PL مبتني بر دارايي و غير دارايي طبقه بندي كرد. 3PLهاي مبتني بر دارايي مالك برخي دارايي‌ها هستند، به‌ويژه دارايي‌هاي مرتبط با حمل و نقل مانند كاميون‌ها و انبارها. با اين حال، 3PLهاي غير مبتني بر دارايي داراي دارايي نيستند و معمولاً با پيمانكاران فرعي كار مي كنند. اين نوع حمل اثاثيه منزل در اصفهان ممكن است فقط داراي تخصص ميز، كامپيوتر و صنعت حمل و نقل باشد

 

 

 

حمل اثاثيه منزل در اصفهان قيمت حمل اثاثيه منزل در اصفهان

مطالعه حمل اثاثيه منزل در اصفهان سالانه رشد و تكامل صنعت 3PL را مستند كرده است. مطالعه 3PL در سال 2009 شامل سه جهت تحقيق است: يك نظرسنجي مبتني بر وب، كارگاه‌هايي با ارسال‌كنندگان كه از محتواي نظرسنجي استفاده مي‌كنند و محيط راه‌حل‌هاي شتاب‌دهي Capgemini (CASE) و مصاحبه با مديران صنعت. پاسخ دهندگان طيف وسيعي از صنايع را نمايندگي مي كنند و عمدتاً از آمريكاي شمالي، اروپا، آسياي اقيانوس آرام، و آمريكاي لاتين، علاوه بر مكان هاي ديگر در سراسر جهان مانند آفريقاي جنوبي و خاورميانه هستند.با توجه به پاسخ هاي 3PLs و فرستنده ها، عوامل كليدي مسئول موفقيت روابط عبارتند از: باز بودن، شفافيت، ارتباطات خوب، توانايي ايجاد روابط شخصي در سطح عملياتي، انعطاف پذيري 3PLs براي برآوردن نيازهاي مشتريان، و توانايي دستيابي به اهداف هزينه و خدمات.يافته هاي اصلي مطالعه 3PL در سال 2009 در پنج مسير ارائه شده است: وضعيت بازار 3PL، نوسانات اقتصادي، شكاف قابليت فناوري اطلاعات، هماهنگي زنجيره تامين، و ارزيابي استراتژيك.وضعيت فعلي بازار 3PL: درصد نسبتاً كمي از پاسخ دهندگان فرستنده (30٪) و پاسخ دهندگان 3PL (25٪) تمايل 3PLها و شركت كنندگان براي به اشتراك گذاشتن ريسك را به عنوان يك عامل موفقيت در نظر مي گيرند. با اين حال، چندين نفر از رهبران مصاحبه شده و مديران صنعت شركت كننده در كارگاه ها و جلسات ASE تمايل به اشتراك گذاري ريسك را به عنوان ويژگي مهم يك رابطه موفق مي دانند. علاوه بر اين، حمل‌كنندگان حمل اثاثيه منزل در اصفهان پيش‌بيني مي‌كنند كه درصد بودجه لجستيكي كه به برون‌سپاري اختصاص مي‌دهند در آينده افزايش خواهد يافت.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/20 ساعت: ۱۶ توسط:sadraabar :